Cum să ne antrenăm?

Blog

q

Cum să ne antrenăm?

Pentru a se vedea rezultatele dorite, exercițiile trebuie efectuate într-un anumit fel și într-o anumită ordine. Mulți culturiști iși lucrează întâi grupele mari de mușchi și pe urmă cele mici, cu alte cuvinte izolate pe când alți culturiști își lucrează grupele mici de mușchi întâi și pe urmă cele mari.

Un studiu efectuat în Brazilia  a demonstrat că persoanele care își lucrează întâi grupele mari de mușchi și pe urmă pe cele mici își dezvoltă mai armonios forța musculară. Nu se intamplă invers din simplul motiv că mușchii mici antrenați întâi vor fi obosiți iar pe urmă trecând la grupele de mușchi mari nu vom mai avea cea mai bună condiție și nu vom mai ajunge performanța pe care o atingem atunci când se lucreazâ întâi mușchii mari.

Atunci când ne antrenăm este bine uneori să plimbăm și greutățile deoarece mușchii se antrenează și în acest caz doar că, chestia asta trebuie făcută mai rar și în rest trebuie tras cu greutăți cât mai mari pentru a crește masa musculară. Cel mai bun antrenament este atunci când pentru fiecare grupă de mușchi faci mai multe exerciții și din exercițiul respectiv faci câte 4 serii a câte 10 -12 repetări.

Cel mai bun mod de a ne antrena este să lucrăm zilnic câte o grupă de mușchi. În acest fel fiecare grupă se va reface până în momentul când o vom ataca din nou și astfel vom putea să ne focusăm asupra ei și să o tratăm din toate unghiurile.

Schema de antrenament ideală pentru fiecare culturist sau pentru un sportiv amator ne sugerează să lucrăm grupele de mușchi în ordinea următoare:

– piept

– cvadriceps

– spate

– umeri

– gambe

– brațe