Mulţi barbaţi încearcă diete de slăbit!

Blog

bbb

Mulţi barbaţi încearcă diete de slăbit!

Mulți bărbați își doresc să arate bine și încep diferite diete pe care nu le pot duce la bun sfârșit. Mulți nutriționiști consideră că nu este nevoie de o dietă minune sau să aruncăm foarte mulți bani pe mâncare ca să ne formăm o alimentație corectă. Ei consideră că putem slăbi eficient și sănătos dacă aducem mici modificări în viața noastră.

Ziua perfectă trebuie să înceapă cu micul dejun. Cercetătorii stințifici au demonstrat că persoanele care sar peste micul dejun iau in greutate. La un mic dejun sănătos se recomandă o sursă bogată de proteine care o putem asimila prin ouă, unt de arahide sau iaurt. Cerealele integrale sunt și ele recomandate la fel ca și fructele și legumele. Cele mai indicate pentru a avea o viață sănătoasă și pentru a scăpa de kilogramele în plus sunt afinele care sunt bogate în antioxidanți, prunele uscate, portocalele care printr-un singur fruct furnizează doza zilnică de vitamina C, bananele care sunt o sursă importantă de potasiu și spanacul care conține o cantitate semnificativă de fibre și acid lactic.

Indicate mai sunt și grăsimile sănătoase ca și uleiul de măsline, nuci, avocado și semințele de floarea soarelui sau de dovleac. Uleiul de floarea soarelui ar trebui eliminat din alimentația Dvs și ar trebui de acum încolo să folosiți ulei de măsline sau de rapiță, in cazul in care prăjiți și nu aveți aceste uleiuri la îndemână puteți folosi și unt. Ne este recomandat să consumăm de 3 ori pe săptămână carne de pește. Pe langa apă ca și lichide puteți consuma pe tot parcursul zilei ceai verde și cafea dar încercați fără zahăr.

Un pas important pe care trebuie să-l facem este să ne stimulam receptorul leptinei. Leptina este un hormon care contribuie la procesul chimic în urma căruia creierul percepe când ești sătul. Există o serie de alimente care conțin uleiuri vegetale hidrogenate ca și cerealele rafinate și zaharurile, acestea opun rezistență leptinei iar creierul nostru nu mai primește informația că suntem sătuli și astfel noi mâncăm fără să știm de noi.

Proteinele sunt foarte esențiale în curele de slăbire deoarece induc senzația de satietate iar grăsimile iți creaază o poftă și mai mare. La fel de importante sunt și fructele și legumele deoarece ele conțin multe fibre și consumate înainte de masă ne va da o senzație de satietate și astfel nu vom mai mânca atât de mult. Avantajul legumelor și fructelor este că acestea sunt foarte sărace în calorii.