Principii de urmat pentru a slăbii și pentru a ajunge la tonusul muscular dorit!

Blog

gggg

Principii de urmat pentru a slăbii și pentru a ajunge la tonusul muscular dorit!

 

Nu există “rețete” în lumea aceasta să obținem musculatura dorită sau să slăbim urmând sfaturile altora care au slăbit urmând anumite diete sau au ajuns să pună masa musculară dorită de ei mâncând anumite chestii. Fiecare organism reacționează altfel și activitatea metabolică a fiecăruia diferă în funcție de modul ei de viață, daca este o persoana sedentară sau dinamică.

Tocmai din acest motiv vorbim de diete personalizate adică de diete care să răspundă organismului nostru și care să aibă rezultate. Indiferent cum reacționeaza corpul fiecăruia, regulile de bază în nutriție rămân valabile.

Pentru a slăbii și a pune masă musculară este nevoie să respectăm anumite reguli în ceea ce constă:

1) Nutriția este cea mai imporantă și trebuie să urmăm anumite condiții să ne hrănim într-un mod sănătos și corect în funcție de obiectivul nostru. Multe persoane mănâncă tot ce apucă și de aceea tot au un corp de invidiat însă nu este bine să le urmăm exemplul și să fim invidioși. Există și persoane care nu mănâncă destul și nu se îngrașă însă și persoane care mănâncă mult și de aia tot slabi sunt. Deși putem mânca orice fără să ne îngrăsăm este bine să fim atenți ce mâncăm din punct de vedere nutritiv. Nu este indiferent că ne luam caloriile din carnea de vită / avocado sau din covrigi / plăcinte. Un organism trebuie hrănit în așa fel încât să-și asimileze vitaminele de care are nevoie pentru a funcționa la parametrii maximi.

2) Antrenamentul intens este cea mai rapidă și bună metodă de a ajunge unde ne dorim. Unele persoane au fost înzestrate de la mama natură să-și dezvolte foarte repede masa musculară prin exerciții la sala de forță sau făcând sport. Aceste persoane nu se vor forța pentru a ajunge unde ne dorim cu toții și poate nici exercițiile nu le vor face într-un mod corect. Însă chestia asta pe noi nu ne privește, important este să ne dorim să ajungem și noi așa și să luptăm pentru ceea ce ne dorim fiindcă nimic nu se obține fără sacrificiu.

3) Hidratarea este un element foarte important pentru că dacă aceasta nu este făcută într-un mod corect atunci nu vom mai avea un antrenament eficient.

4) Obiectivul trebuie să fie setat și daca ne punem în cap acest lucru să facem absolut orice pentru a ne atinge țelul, altfel la jumătatea drumului vom abandona totul și ne vom întoarce de unde am pornit.

5) Odihna este la fel de importantă ca și celălalte reguli deoarece este bine să lăsăm organismul să se odihnească și de asemenea să lăsăm mușchii să se regenereze. Somnul este extraordinar de important deoarece în timpul acestuia organismul iși încarcă bateriile pentru ziua următoare sau pentru când vă veți trezi.

6) Să nu te gândești cu groază la ceea ce faci, încearcă să iubești sportul pe care îl practici, să vezi partea bună a lucrurilor că altfel nu vei putea face același lucru timp de câteva luni până a ajunge la rezultatul dorit.

7) Răbdarea este unul dintre cele mai importante lucruri esențiale pentru a ajunge la performanța dorită, rezultatele vor apărea cu timpul și nu este bine să vă antrenați mai mult ego-ul decât corpul pentru că în condițile astea la un moment dat nu veți avea răbdare ca rezultatele dorite să apara și atunci veți lăsa totul baltă.