fbpx

TRX

TRX

TRX este o coardă elastică datorită căreia ne putem desfăşura antrenamentul într-un mod mai plăcut şi mult mai eficient. Acest gen de antrenament se recomandă persoanelor care urmează un tratament în ceea ce priveşte încheieturile şi durerile de coloană.

Atunci când facem antrenamente cu TRX deţinem controlul în totalitate. Aceste exerciţii se pot face cu scopul de a creşte flexibilitatea, forţa, echilibrul şi mobilitatea fără a exista şanse de accidentare.

Acest gen de antrenament este potrivit tuturor persoanelor indiferent dacă este cu scopul de a trata durerile de spate şi de încheieturi sau doar de a dezvolta armonios musculatură corpului. Diferenţa dintre exerciţiile de la sala de forţă şi exerciţiile realizate cu TRX este faptul că, cu acesta din urmă atunci când ne antrenăm ne solicităm şi dezvoltăm mai multe grupe de muşchi simultan deoarece exerciţiile sunt mai complexe faţă de cele din sala de forţă unde cu un tip de exerciţiu dezvoltăm o singură grupă de muşchi. Avantajul TRX-ului este faptul că putem lucra cu el oriunde: acasa, în natură, în concediu… etc.

Avantajele exercitiilor cu TRX:

– creşte forţa musculară;

– scad şansele de accidentare în timpul antrenamentelor;

– este un exerciţiu cardio extraordinar;

– se dezvoltă mai bine forţa,flexibilitatea şi mobilitatea;

– pune în funcţiune toţi muşchii corpului;

– ne creşte rezistenţa organismului.

Tipuri de exerciţii:

1) Abdomene: ne agăţăm picioarele în mânerele TRX-ului, punem palmele pe podea şi ducem genunchii la piept.

2) Genoflexiuni: agăţăm TRX-ul la înălţime, prindem mânerele cu mâinile şi rămânem pe podea doar cu un picior, celalalt picior fiind întins în faţă. Ne lăsăm uşor pe spate şi din picior ne ridicăm inapoi.

3)Tracţiuni: TRX-ul din nou fixat la înălţime, ne ţinem cu mâinile de mânere, ambele picioare pe podea şi ne lăsăm pe spate şi din forţa braţelor ne tragem înapoi spre poziţia iniţială.