Sfaturi importante de nutritie!

Blog

bananas on carving board

Sfaturi importante de nutritie!

 În cazul în care te simţi obosit şi leneş la amiază poţi evita acest lucru prin luarea unui prânz sănătos.

Este bine să mănânci mai putină pâine şi să consumi în locul acesteia proteine slabe (ouă, creveţi, suncă, peşte) , salată şi legume. În salată ar fi bine să adaugi proteine ca peştele, ouăle puiul şi nu este exclus nici orezul brun pe langă acestea, deoarece orezul ajută organismul să elimine energia într-un mod treptat.

Un alt sfat al nutriţionistului este să umpli un cartof mic cu peşte sau brânză de vaci şi împreună cu o salată şi să-l consumi aşa.

 

Usturoiul şi beneficiile sale!

Usturoiul ajută la încetinirea arterosclerozei şi la scăderea colesterolului din organism. Foarte important este să-l găteşti într-un mod corect pentru a nu-şi pierde calităţile nutritive. Înainte de a-l băga în mâncare este bine să-l toci sau să-l zdrobeşti cu 10 minute mai devreme şi fara să-l laşi prea mult sa fiarbă  pentru a nu-şi pierde gustul. În astfel de condiţii vei fi nevoit să bagi mai puţină cantitate de usturoi decît este indicat pentru a nu se simţii gustul prea puternic al usturoiului.

Ceaiul verde şi avantajele sale!

Atunci când ai o zi mai stresantă este recomandat să bei o cană de ceai verde doarece datorită substanţei L-teaninei care acţionează ca şi un tranchilizant la nivelul creierului.

Alte efecte ale ceiului verde:

– scade nivelul rău al colesterolului;

– scade probabilitatea apariţiei cancerului;

– detoxifiază organismul.

 

Pentru o viaţă sănătoasă este bine să consumăm: mâncăruri proaspete sau procesate într-un mod cât mai corect,cât mai multe fructe,legume proaspete si să bem minim 2 litri de apă pe zi.